Jag & bloggvärlden

Att få igång en blogg är ju inte det lättaste, enligt mig. Man ska förstå alla dessa koder överallt, uppdatera sig ständigt och ha koll på alla andra bloggar, lägga ner tid och möda på denna sida, trots att man vet att tiden inte räcker till. (I mitt fall iallafall)
Varför vill jag börja blogga då? Jag vet inte riktigt. Det känns kanske lite som att ha en kompis som man kan skvallra till, berätta tankar som far hit och dit och få utlopp för saker som har hänt, utan att kompisen någonsin tycker att man är tjatig eller helt knäpp.

Jag bryr mig ärligt talat inte så mycket om vad andra tycker eller kommer att tycka, om det jag skriver. Inget fel med att bry sig om det. Tvärtom. De som gör det får säkert tuusentals med läsare. Det är bara inte mitt mål.

Hoppas ändå att ni kan finna något som intresserar er genom min utveckling som bloggare. Jag kan ju förvarna lite om att jag är ganska kass på teknik, och det här med koder osv är inte riktigt my style. Som tur är har jag min söta vän Nicole som faktiskt redan hjälpt mig massvis. Tack för det ;)

Jag kommer att berätta mer om mig själv framöver men ni får ha lite tålamod.
Ta hand om er sålänge! Pussar&kramar,
Louise


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kolla in buyorsell.blogg.se, där kan du sälja gamla kläder, skor etc. Helt GRATIS är det att lägga ut annonsen! Samtidigt som du kan leta efter något som passar just dig:)

2008-08-24 @ 23:57:16
URL: http://buyorsell.blogg.se/
Postat av: Niccie

Söta lilla lojsans blogg är igång! Vad bra att du fick igång den! Ser att jag ska fixa lite till där uppe vid headern bara, för den va lite för smal! Jag fixat det! :D VAD KUUUL. PUSSSS, saknar dig tokfia <3

2008-09-01 @ 00:56:53
URL: http://niccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0