Söndag.

Inte mycket tid till någonting. Och då blir man sjuk. Detta har hänt mig, åter igen. Blev dålig i början av förra veckan, när vi började skolan, sedan har det bara bilvigt värre och värre. Jag hoppas bara att detta året blir lite friskare än förra, då jag hade både bihålsinflammation, öroninflammation och lunginflammation. Helt galet. Men men, nu ska jag verkligen Försöka sköta mig! Okej, jag kanske var en aning osmart igårkväll, men fest är ju fest ;) Idag var jag inte heller särskilt smart. Dansade i några timmar för Ivan på phanatix. Låter nog verkligen som at jag får skylla mig själv , men jag har verkligen försökt ta det lite lugnare och inte göra så mycket.. men är det gratis som det var idag på klassen, så måste man ju ta den! Nu har jag feber och inte kan jag ju missa skolan imorgon. Balett, massa teoriämnen, körträning för jesus christ och ännu mer dans.. Kan inte missa.

Nu ska jag dricka massa vatten + c-vitamin och äta ett äpple. Sen ska jag sova. Helt otroligt för att vara mig. Brukar oftast blir runt 00.30 iallfall.. Så det är bra!

Ha det bra. Puss och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0