Knasigt humör och knasig video

Hejhej!

Jag har märkt att jag alltid är på något konstigt humör när jag jag skriva i bloggen och en del inlägg blir därför ganska konstiga ibland. Inget undantag idag, haha. Jag kollade in några videos på youtube för att få lite hjälp till min sångläxa. Mitt bland sökandet på video så hittade jag bland annat videon här nedan. Jag vet inte riktigt varför jag valt att lägga upp den eller vad jag ska säga om den, men jag tycker den är så oerhört galen. Sångaren som då kallas eller heter Vitas, sjunger väldigt annorlunda och killen känns helt knasig och galen. Haha! Ja, jag vet inte riktigt vart jag vill komma med det, men jag blev bara så oerhört paff och full i skratt när jag såg och hörde detta. Han kan sjunga pretty darn high och han lämnar den manliga oktaven hur lätt som helst och på en sekund. Jag förstår inte riktigt att det är han som sjunger allting i låten, men så är det ju trots allt. Ja. Oavsett musiksmak, om du vill roas av någonting annorlunda, roligt och lite smått galet så kolla in den här härliga, enligt mig faktiskt coola snubben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0