Mami och papi fyller år

Liggandes i sängen har jag nu min laptop framför mig och jag håller på att somna. Kom för ett tag sedan hem från föreställning och känner mig hur trött som helst. Jag går verkligen på reservenergi för att orka och klara av allting just nu.  Igår åkte min käre far till Thailand och om jag är avundsjuk som är svaret, JA. Min kära mami fyller år idag. Eller nej förresten. Jag ser att klockan är över tolv, så hon fyllde då igår och det har nu blivit papis födelsedag. Congrats to you both!

Jag måste plugga och snart försöka sova. Det funkar inte riktigt att krypa till sängs mellan tolv och ett varje dag, och sedan gå upp runt 6.30. Det funkar inte i längden!
Veckan fortsätter med mer dans, plugg, träning, föreställningar, julshopping, mer plugg osv och jag ska ta mig igenom allt. Ja, till och med nationella provet på torsdag! Håll gärna tummisarna mellan 9-12 då, så får vi hoppas att allting går toppenbra.

Ja, det var det. Jag hinner som vanligt inte skriva ner roliga saker som ploppar upp i huvudet varje dag, men när jag får tid så kommer jag tillbaka!
Ha det toppen och ta hand om er sålänge!
Kram&puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0