Hej på er!

Första delen av matten är avklarad och det mesta som måste göras börjar, sakta men säkert, att avta. Det känns helt okej med allting för tillfället och jag njuter ändå väldigt mycket av skolan. Jag vet inte om jag är ovanligt optimistisk av mig, men jag känner verkligen att jag älskar att gå i skolan och LDMG gör det inte svårare för mig att känna så. Jag har underbara vänner och jag får göra det jag vill varje dag: Sjunga, dansa, spela teaterapa, umgås, skratta, lära mig hur mycket som helst, utvecklas osv. Klysché eller ej, men att lära sig saker är något av det bästa jag vet. Vad ska annars livet gå ut på? Egentligen..

Anyway. Nu ska jag skriva uppsats och sedan fortsätta koreografera lite!
Jag älskar det! Och Erik, min käre kollektivbrorsa har blivit hur grym som helst på det! Jag blir så otoligt fascinerad och inspirerad när jag ser honom öva, och hur mycket han har utvecklats. Yeey, sånt är kul :)
Nej, som sagt. Ni får har det toppen och ta hand om er!
Ni som läser denna bloggibloggen får gärna hojta till med en kommentar om ni vill! Vore kul att veta vilka som besöker mig och mitt lilla liv här nere i skåne :)

Puss&kram från mig!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Louise!

Det var inte igår:) Följer dig dock rätt bra här i cyberrymden, blir ju så när man inte bor hemma (i Sverige) längre. Glädjs åt att du trivs och har det bra! Precis så som det ska vara! Gillar din layout, ska göra om min när jag får tid (är rätt mycket nu). Funderar på att söka till en musikalskola här i Essen, lite på skoj. Eller så intalar jag mig på skoj för att jag blir så himla nervös. Är verkligen en topp skola och skulle verkligen vilja gå där och tänkte be dig om lite hjälp. Sång och dans ordnar sig. Teatern är ju dock något nytt. Måste ha två dialoger, helst på tyska, men jag tror jag kommer göra en på engelska. I alla fall. Har du något bra tips på monolog, jag menar du lär ju stött på en och annan i och med skolan. Skulle bli glad för dina tips!

Ha det så bra och vi hörs snart! (ska bli bättre på att kommentera;))

Massa kramar Malin

2008-12-04 @ 23:17:26
URL: http://malinvonwachenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0