MER JULFIRANDE.

Hej allesammans!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här så nu är det väl på tiden..

Igår var det julaftonsfirande hemma hos mormor och morfar, som det är varje år. Jag missade dock alla gulliga tv-program som hör till. Ingen Kalle Anka, eller någon annan filur heller, tyvärr. Men massvis med mat fanns serverat, en riktig jultomte hade vi såklart, kaffe och fika och så vidare. Morbröder med familj befann sig såklart också där.
Idag är det dags för ytterligare en julafton. Idag är vi hemma i Karlstad där en annan del av familjen firar tillsammans. Man får verkligen tänka på vad man väljer vid julbordet så att det inte blir för mycket godsaker i magen. Imorgon åker ag till min kära papi där vi såklart också ska umgås lite med julstämning.

Tidigare i veckan har jag försökt träffa de närmsta av mina vänner. Det har jag hunnit med bra faktiskt, eftersom jag inte längre har så många riktigt nära vänner i Karlstad. Man märker verkligen vilka det är som vill hänga kvar i umgängeskretsen, när man flyttar så pass långt.
Hur som helst. Jag har haft det riktigt mysigt dessa dagar och jag har hunnit vila upp mig och tagit igen en del sömn, vilket känns bra.
Jag är fortfarande inte säker på hur nyår kommer se ut och det gör mig lite frustrerad. Jag har ungefär fyra alternativ men jag vet inte vilket av dem som är både roligast och händigast att välja. Förhoppningsvis bestämmer jag mig idag.

Nu måste jag kila ner och vara social med alla som precis plingade på dörren.
Ta hand om er och ha en fortsatt God Jul!
Varma kramar,
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0