Tilldragande Twilight

Ja, klockan är nu något över 03.00 och jag sitter här med en kopp te i handen. Kom hem från Malmö för en stund sedan. Varit på bio och sett "Twilight" med Åsen, Nicki och Hanna och ja, den var väl så bra som som de flesta sagt. Lite av en Tjejfilm kan jag nog tycka, dock. Riktigt charmig, gullig och sådär. Om man inte endast tänker på hur otroligt och ovanligt tilldragande huvudrollskaraktären Edward Cullen är, så tänker jag också på filmningen. Hela filmen är riktigt snyggt och skickligt filmad och ibland förstår jag inte hur filmskaparna lyckas med allt. Om jag ska gå tillbaka till den tilldragande killen i filmen så kan det ju nämnas att han sjunger också, till råga på allt. Inte i själva filmen men utanför skådspeleriet, vilket inte är helt fel ;)
Ni kan höra lite här nedan.

Well well.. Jag borde dra mig till sängen egentligen, så att jag orkar gå upp imorgon och ta tag i mig själv. Jag måste fixa det ena och det andra. Plugga, städa, göra ärenden, träna och så vidare. En lagomt rolig söndag väntar.
Vi hörs imorgon. Ta hand om er sålänge och sov så gott , om ni inte redan gör det :)
Puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0