Avenue Q, Jesus och skolarbete!

Godkväll!
 
Tyvärr så hinner jag verkligen inte skriva mycket nu, vilket är såå jobbigt eftersom jag är fylld med inspiration och ivrighet!
Jag har galet mycket på gång just nu. Det är massvis med prov och inlämningar. Jag hinner knappt med. Eller, jag hinner inte med.
Idag har hela skolan tittat på Avenue Q, som jag för övrigt är helt lyrisk över och som är orsaken till min ivrighet. Den slutade 21.30 och jag kom hem mellan tio, halv elva. Hopp in i duschen, mat och nu plugg. PLUGG!? Inte orkar jag med det nu! Jag är helt slut.
Jag måste, måste, måste verkligen plugga naturkunskap och matte också. Och allt annat också, för den delen.. men jag vill bara sova.
Imorgon får vi som tur var sovmorgon och börjar inte förrän kl 10.00. Skönt! Jag missar därmed historia och engelska, vilket också känns helt okej ;)
På schemat står balett som första lektion, sedan jazz, individuell sång, naturkunskap och svenska. Svenskan slutar 16.50 och 17.10 måste jag ta bussen till Malmö för föreställning med Jesus Christ! Gaah. Stressigt.
Ingen tid för plugg!
Föreställningen slutar runt nio, halv tio och sedan ska man ta buss, tåg och sedan buss igen. Hemma sent, som vanligt.
Plugghumör imorgon vid den här tiden? Njaa..
Jaja, nu är det som det är och det är bara att bita ihop! Köra så det ryker helt enkelt.

Jag måste verkligen berätta om Avenue Q nästa gång jag skriver!
Det kanske bara är jag som blev helt förälskad i den, men fy jäkla tuuuusan vad otroligt rolig och genialisk den var!
Bästa jag sett på riktigt länge.

Men vi hörs om det, som sagt!
Många trötta kramar sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Usch vad du sliter. Jag får väl hem ett vrak till julen. Skämt o sido, det är jättekul att gå in här och titta vad du har för dig när jag inte har pratat med dig. Glöm inte att äta och sova också. Jag älskar dig, puss o kram från mamma

2008-11-18 @ 08:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0