Premiär för Jesus Christ Superstar!




Här har vi några av oss innan vi for till Malmö. Fina, dagen till ära :) Tyvärr blev bilden tagen i all hast och stolen kom med på ett hörn, vilket inte är lika fint tyvärr. Hur som helst.
Premiären och festen blev riktigt lyckad igår!
Alla var underbart fina och uppklädda, föreställningen gick jättebra hörde jag (var själv inte med igår), champange, mat, musik och dans präglade kvällen! Många härliga och glada människor (en del "kändisfolk" dök också upp, vilket alltid är roligt) och en allmänt trevlig kväll.
Jag är väldigt glad och tacksam över att få vara med i denna produktion!

Nu får vi se om det blir utgång ikväll igen. Man lever ju bara en gång och då gäller det att ha kul! :D
Skratta mycket och fortsätt ha en trevlig helg!
Många varma kramar!

Kommentarer
Postat av: Erik

Du e superläcker Loojsaan!

2008-11-02 @ 23:02:48
Postat av: Mamma

Snälla gumman, kan du inte skicka lite fina bilder på dig till mig? Jag har inga nya bilder. Puss o kram från mamsen!!!

2008-11-04 @ 16:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0