Tisdagen den 25 november var det.

Godkväll.

Har inte riktigt prioriterat bloggen nu, men jag har mina perioder hinner eller orkar skriva alls, tyvärr.
Helgen har varit bra och igår var jag ledig! Wee! Vi hade Studiedag eftersom vi hade Öppet Hus på skolan i söndags. JCS gick ju bra och sådär, som vanligt. Vi gör ju inte så attans mycket i den, så det brukar gå prima.
Igår var det lite solning ("Så man kan inte fastna i den då? Tänk om jag gör det?" Hahah ;), plugg och mys hos Åsa.

Idag var det andra delen av nationella provet i engelska och det gick hyfsat. Det var inte så värst svårt..
Hade Sian på jazzen och det var såklart galet roligt! Vill ha henne varje dag! Tänk om, tänk om...

Ja, lite ballet, jazz, naturkunskap, svenska osv. Slutade 16.50 och for iväg till Konsum.
Handla, göra ärenden, släpa kassor, göra lite fler ärenden, ta bussen och tillslut komma hem.
Äta, hänga upp tvätt, städa lite, diska, plugga (!), desperate houswifes, plugga igen, fixa grejer till skola nästa dag
OCH SÅ VIDARE.

Nu ska jag läsa runt 100 sidor innan jag säger tack för idag.
Skriver om lite roligare saker i nästa inlägg!
(Har lite tankar, tips & annat smått och gott, haha ;)

Ha en fortsatt underbar kväll och en wonderbaar dag imorgon!
Varm kram, Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0