Gymnasiemässa och fredagsmys.

            
(Haha, "nää nu jäklar sprack dom rackarna nog!")

Gymnasiemässa idag. Vi försökte locka till oss lite folk och det gick väl hyfsat.. Roliga såg vi ut i alla fall, och det om något måste ju vara tilldragande! ;) 
Annars har det inte hänt mycket mer. Skola, plugg och träning.

Fick precis ett brev av den mest tokiga och underbara tjejen någonsin. Hon bodde här en gång i tiden och jag saknar henne något enormt. Du får gärna skicka igen snygging, om du läser min lilla blogg. Det skulle uppskattas jättemycket. Det var hur kul som helst att höra allt som händer både på jorden och i din lilla boll ;)
Jag kom precis på att du kommer imorgon. Yeeey!

Nu ska jag hur som helst till Åsen och ha mys. Skönt att inte betala någon entré idag ;)
Ha en fortsatt trevlig kväll.
kram&puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0