Yes, we can!

Hejsan.

Mycket som händer just nu och jag hinner inte skriva här varje dag (vilket jag fortfarande inte förstår att andra flickor och pojkar gör) men det händer egentligen inte så väldans intressanta saker för tillfället.
Skolan rullar på med mycket att göra. Dans, musikteori, sång, teater, matematik , historia osv osv osv.  Utanför min plugg- och träningsvärld händer dock mycket och intressanta saker. Såg precis Obamas tal på svt.se eftersom jag inte hunnit och inte riktigt kunnat hänga med i valkampanjen. Helt otroligt var det, tycker jag. Jag vet inte hur många yngre människor som tänker eller bryr sig så mycket om valet i USA eller om andra politiska saker för den delen, men jag tycker det är riktigt intressant och viktigt att hänga med och förstå vad som händer runt omkring en, speciellt när det är något så stort som Presidentval i USA.
Jag tänker inte gå in mer på det här nu, men jag kände att det var värt att nämnas, och jag ser grymt mycket fram emot att se hur saker och ting kommer bli framöver.

Idag har jag dansat massvis i alla fall och det gör mig såklart väldigt glad! Så bra humör är vad jag är på! Jag lämnade också (äntligen)  in mina biljetter till alla resor som jag/vi gjort till Jesus Christ repen. Vi får ersättning för det, vilket är väldigt tur för jag har känt mig aningen pank på sista tiden  - men nu får jag snart maassvis med pengar av skolan. Yeey!

Imorgon är det enda dagen utan dans på schemat och då blir det egen träning! Gymnasiemässa på dagen också, då jag ska stå och locka lite folk till vår skola :)
I helgen blir det lite party, lite träning och "koreograferande", en del plugg samt föreställning on the opera!
Nu måste jag städa en aning eftersom jag, av någon anledning, tyvärr råkat stöka till det så fort mami har lämnat mig. Men nog ska jag få ordning på det - efter mer än ett år av bo-själv-erfarenhet ! ;)

Ha en trevlig Fredag och ta hand om er!
Massvis med kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0