Goodiedag idag.

Jag är så galet trött efter denna långa dag.
Men mycket goodie-saker har hänt idag, and that's great.
Hade Sian på baletten, vilket var hur kul som helst och jag jobbade arslet av mig (bokstavligen). Hade därefter historiaprvo som var ruskigt lätt, konstigt nog (muntligt i och för sig) och efter det fick jag reda på hur det gick för mig med teaterprovet (monologen) och om jag "gått vidare eller inte", och det gjorde jag. Yeey! Jag fick också grymt bra kritik och mer positiva ord än jag någonsin förväntat mig! So I'm happy happy.
Har bytt musikteorigrupp också, till den svåraste av alla (!?) och jag förstår NADA. Riktigt illa är det faktiskt.. Men men , jag SKA komma ikapp, så är det bara!
Vi skjöt upp matteprovet också, så allt känns ganska jättebra nu faktiskt! ;)

Imorgon blir det rep med JCS, 10.00.
Inte så mycket intressant som händer just nu, men snart kommer allt på en gång. Premiär (!),  workshops, underbara mamsen kommer ner till mig i Lund, min kära bror kommer förmodligen också och hälsar på en sväng, sedan drar vi iväg till Sthlm och går på Gavin (yeey), osv osv.
Massa att se fram emot!
Men kom ihåg, längta inte för mycket till saker; det är bara jobbigt och man blir deppig. Försök se positivt på saker som händer NU och myyys med dem du har omkring dig!
Bamsekram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0