MÅNDAG TODAY

Min dag idag. Matematik, Historia, Scenisk gestaltning och MONOLOGPROV, ingen kör som det brukar vara men till sist Balett. Efter skolans slut följde jag Amanda och Kaj en bit till stationen, men vände tillbaka när det kändes lite väl i hjärtat. Hur kul som helst att ha dig här i helgen Amanda! Och festen var som sagt myspys, trots att du låg sovandes på Linneas golv halva kvällen :D hih. Anyway. Efter det gick jag till Konsum och skulle handla lite mat, kom på att jag inte hade plånboken precis när jag skulle gå till kassan, och fick lägga av all mat igen. (Tack och lov att jag inte skulle köpa mycket ;)) Lite småirriterad och trött gick jag till bussen och åkte hem. Hemma blev det studentmat som vanligt, lite film sen faktiskt; Walk the Line, och efter det självklart lite bus med mina underbara kollektivUNGAR. Ojoj, om vi skulle lägga upp alla filmer på våra tokigheter här så skulle ni tro att vi var fullständingt galna, vilket vi i och för sig är. Det var denna dagen. Nu borde jag egentligen plugga, men ungdom som man fortfarande är (och kallas varje dag på repen ;>) så trotsar man ju till och med sig själv när det gäller MÅSTEN & PLUGG, så det blir förmodligen inte mycket studerande ändå. Imorgon ska endast grupp 1 till JCS och vi andra ska ha lektioner i skolan. Musikal&danshistoria med Lasse bl.a ;D Men ha det toppen sålänge! Puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-06 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0