opera och källarungar!

Hallåhej!

Just nu sitter jag vid Arvids dator hemma hos källarungarna och Kristoffer biter mig i örat. "I like it", haha!
Han säger "Yeees!"
I allafall.. Nu när han slutat bita mig i örat kan jag fortsätta skriva lite mer normala saker..
Idag har jag sovit som världens sömntuta, efter en ganska slapp morgon for jag och några från kollektivet till Malmö för att gå på opera. Opera är väl inte riktigt min grej, men när vi får fribiljetter från skolan och operan, så känns det ändå givande och ganska klart att gå. I första akten måste jag pinsamt nog säga att jag höll på att somna, andra akten var väl aningen bättre. De är oerhört duktiga alla vokalister, musiker osv, men själva föreställningen kändes lite seg och inte så händelserik. Men men.. Det var det. Efteråt fick jag skjuts till Lund (blev överlycklig som jag alltid blir när jag får åka bil någonstans!) Jag och Erik strosade runt lite på stan, på jakt efter mat, och for sedan hit till källarungarna på lite fest.
Massa födelsebarn och sånt som firas nu! Kul kul!

Nu måste jag vara lite social och återgå till mina kära vänner!
Ha en fortsatt underbar kväll och ta hand om varandra!
Puss och Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0