sömnsömnsömn.

Trött, trött och åter trött. Orkar knappt hålla upp ögonen, och imorgon är det svenska test igen (inte förberedd! )och vi ska kunna 84 ord! Fick nyss reda på att det är imorgon också :o 
Har inte sovit mycket alls senaste dagarna. I måndags satt jag uppe hur länge som helst med arbete till JCS och igår slutade vi 22.00 på operan. Pga fotbollsmatchen i malmö och alla HULIGANER så blev tåget megaförsenat och jag kom hem 00.00. Blev väl läggdags runt 02.00 denna dagen, as well.  Sen upp tidigt igen med lektioner!
ppff..

Har musikteoriläxa om jag inte hunnit göra, naturkunskap och engelska. Moderndans också, men ingen läxa där, tack och lov.  Dans hela kvällen sen också.. Kuuul, men jag kommer somna!
Har historiaprov på måndag som jag inte heller är alls förberedd inför, pga att vi knappt får någon tid att plugga till det. Teaterprov på måndag också! Monolog, inför "jury". Jippi! Känns inte alls säkert :/

Jesus Christ på fredag och Dunderfest för Amanda i helgen också. När ska jag plugga till provena?!
MVG är ju målet som alltid ;o
Jaja, jag borde ju plugga nu egentligen, istället för att sitta här, men så fort jag börjar läsa om alla revolutioner osv, slocknar ögonen och jag somnar. Helt galet!

NEJ, pluggplugg nu!
Keep the spirit up, oh yes
Pussochkram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0