Sunday baby .

 



Hola.
 Igår var det fest hos Robin and then we continued to Hanna. Trevligt , trevligt var det :) Och tackar så mycket för middagen Robin! Att proppen gick, och att du försökte koka pasta i 50 min var bara gulligt ;D Tillslut blev det ju toppenbra , eller hur? Nu ska jag snart iväg och dansa House i Malmö, (när jag egentligen MÅÅÅSTE plugga) och det ska bli grymt kul. Det var ett tag sedan jag tog en BRA houseklass. Martin C Feretti kommer ju också , och då är det alltid bra ;) Yeey. Anyway, nu måste jag bli färdig med allt innan bussen åker ifrån mig! Vad ska ni göra denna söndags-dag? ;)

Många varma kramar!

Kommentarer
Postat av: Nicki

Hmm, Vilken har tagit det fotot? hahaha :D SÖT DU E GUMZ!

2008-10-12 @ 21:42:54
URL: http://nickisaboune.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0