tacos, idol & photoshot ;P

Hejhopp bloggen. Det blev ingen middag med Marcus idag. Det blev strul och trallala, så vi får ta det en annan dag :) Just nu sitter jag hos Nicki och grejar lite på hennes dator. Tittade på idol förut (som jag för övrigt tycker är så komiskt dåligt detta år, tyvärr) och innan dess åt vi tacos! Gott! Hanna är här också, och tjejerna håller på för fullt med fixande till photoshot! Ja, nu blir det picturetime & jag ska stå bakom kameran.. finally ;) Mina kollektiv-gullegrisar är på fest och har roligt, själv har jag valt att ta det lugnt och försöka vila lite. Det har varit en del sista veckan och jag orkar knappt hålla upp ögonen. Imorgon blir det plugg, middag, fest osv. Kul! Nu måste jag kila , tjejerna är färdigfixade! Ha det greeat, många mysiga kramar!

Kommentarer
Postat av: emma

Vill önska en fin fredag kväll:)

2008-10-10 @ 23:10:31
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: Jennie

då behöver man ju inte känna sig ensam om att vara den enda som tar det lugnt en fredagkväll (: Hoppas på en fortsatt trevlig fredag!

2008-10-10 @ 23:18:14
URL: http://jennieholgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0