Torsdag, going on Fredag.

Det är redan torsdagkväll och veckan har gått på en sekund. Gör massor med saker hela tiden, men hinner inte med någonting alls. Rep med JCS och utöver det plugg, plugg och dansträning. Studerandet går sådär för tillfället och dansen (utveckligen) står rätt stilla. Det går rätt bra på träningen i malmö och jag utvecklas hela tiden, men i skolan händer det inte mycket just nu. Förhoppningsvis kommer det när all balett och teknikträningen startar PÅ RIKTIGT efter lovet. Annars då.. Ja.. Det blir som sagt skola, rep, espresso house, plugg, dans, rep igen, dans osv. Imorgon blir det skola, sen middag (?) med Marcus och sen, om jag ska vara förnuftig och duktig, så bör jag plugga till alla prov/test nästa vecka. På lördag anyway, blir det middag hos Robin, (mycket middagsplaner märker jag) och efter det fest hos honom. Söndag: Houseworkshop på dagen och då skall det dansas! wiho! Eter det blir det åter plugg. Kul kul. Så var det med det. Nu ska jag, ja, plugga och sen ska jag försöka kila i säng before 02.00. Ha det underbart och skratta mycket :) Puss&puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0