Sista skoldagen - sen malmöoperan

Hejhallå.

Sitter här och spanar in resor till L.A i vår. Det var planerat att jag, eller vi, skulle åka i sommar, men vi kom på att det är smartare att ta det på påsklovet när det är lugnare, så att vi kan ta så många dansklasser som möjligt här hemma i sommar. Aaanyway så kostar det massor som vanligt, och det känns ju lite taskigt.. Sonya kommer ju vid sportlovet också, vilket kommer gå på en del.. sen kommer alla dansklasser kosta i sommar.

Vill bara komma iväg och dansa (med proffs) och ha hur grymt kul som helst. Så synd att pengar ska begränsa en så otroligt mycket. Jag får helt enkelt gifta mig med den där rika jäkeln från Hollywood, haha!
Nejdå, sånt är livet. Jippi.

Idag har jag i allafall haft balett, scen gest, musikteori, kör och matematik. Baletten var lite småseg men jag är såå glad över att få ha Sian! Finns det någon bättre lärare?! Nej.
Fick reda på att jag fått MVG i Scenisk gestaltning vilket är bra ;) Fick också reda på att jag kom med i Damkören, vilket jag inte förväntat mig alls. Visste inte ens att vi hade någon sådan på skolan, haha. Men väldigt roligt i allafall!
Är med i svåraste musikteorigruppen nu också, hej och hå, här gäller det att använda maskinen! Rätt tufft just nu, men jag får fortsätta kämpa. Matteprovet idag gick väl sådär, "men inte kan man ju vara bäst på allt"   ;)

Fikade lite med Isabella på stan idag, as well. Hur trevligt som helst :)
Jag gillar härliga människor. Blir så otroligt glad av dem/er.
Ni är underbara :)
Sista skoldagen idag innan höstlovet ( som jag inte får - kan inte komma hem till Karlstad nu, men vi ses i Jul! :o ). Resten av veckan blir det rep med JCS. Första genrepet på Fredag och nästa vecka PREMÄR!

That's that. Nu blir det att koreografera :)
Många kramar. Ta hand om er och sov gott!


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag hade det också super trevligt!..Du är en underbar människa! :) måste ta en fika till, vi hann liksom inte snacka klart! :P hahah ;)puss på dig..ses på fredag. lycka till

2008-10-21 @ 20:51:02
Postat av: amanda.

skriv om dagiset :D

puss

2008-10-24 @ 15:18:04
URL: http://klappklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0