Premiär(fest) och lite till.

Ikväll är det premiär av Jesus Christ och fest därefter. Är tyvärr inte med och spelar ikväll, men det ska bli intressant och roligt med premiärfesten efteråt.
Allt har gått väldigt fort och jag har tappat tidsuppfattningen en aning. Vi har blivit så bortskämda med repen och att inte vara i skolan, så det känns lite tufft att återgå till "det normala" igen. Visst ser jag fram emot baletten, sången och allt det där, men läxor i mängder som nu kommer välla över oss är inget jag har på önskelistan! Fick reda på att musikteoriprov är planerat att äga rum väldigt snart också. Usch & fy. Nej, jag trivs med detta och vill helst fortsätta ha det såhär.

För att inte deppa allt för mycket så är min kära mami här och lyser upp dagarna lite! Vi har inte träffats på flera månader som vanligt, så det känns jättekul. Hon har fått stå ut med lite ståhej nu de första dagarna, men endast för att jag aldrig få ta ut mina frustationer på någon! (Inte riktigt okej, jag vet, men det känns lite som att det är det hon är till för - Hennes "mammajobb" Haha!) Jag uppskattar henne enormt i allafall och det hoppas och tror jag att hon vet.

Höstlov har jag ju inte riktigt haft som sagt, men på måndag åker ju jag och min bror till staden Sthlm , för att spendera lite tid med varandra och ha lite skôj! ;) Det ska bli kul och det känns verkligen nödvändigt eftersom vi inte heller ses så ofta längre.

Nu måste jag fixa lite saker här hemma , innan lite folk kommer på "mini förfest" , innan vi drar till Malmö. Vi som inte riktigt har åldern inne på alla ställen måste ju försäkra oss om att få ha lite kul ;)
Ta hand om er allihopa och njut av helgen. Om vädret är tråkigt som det är här nu: Mys allt vad ni kan så kommer humöret stiga och allt kännas ganska bra ;) Det brukar funka för mig!
Puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0