Förändringar, inte alltid bra.

Varit lite upp- och ner dagar de närmsta dagarna..
Mycket som händer, speciellt förändringar. Gillar inte alltid förändringar.
Känns jobbigt och svårt att förstå. Hoppas att allt löser sig och att jag kan börja ta saker lite lättare. Se det som något jag kan lära mig av. Fortsätta hålla det positiva humöret samt motivationen, och vara oberoende av händelser och förändringar  runt omkring mig.

Jag har kommit på dock hur otroligt fast man kan bli för/i människor, och hur svårt det är att släppa taget om dem när de väl är fast. Man måste verkligen träna på att vara tuff och oberoende av andra, annars blir förändringarna i livet för svåra att hantera.

Nej, nu låter det oerhört deppigt här.
Fredagen var underbar med JCS och film (The Bucket List), pizza och godis! Fetedag så det smäller om det ;o men underbart mysigt! Kulturnatten igår också, och bio precis (Patrik 1,5 :P) med Elin och Isabella!
Gillar alla mina vänner som får mig på gott humör och ger mig bra energi!

Hoppas på en bra vecka utan förkylning, fint väder och roliga händelser!
Puss och kram,
särskilt till Amanda, Erik, Linnea och Sara <3

Kommentarer
Postat av: Mamsen

Kul att läsa vad du tänker och gör. Är hemma och är sjuk idag och gick in och tittade på din blogg. Pussar o kramar från mamsen

2008-09-22 @ 16:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0