Måndag och high school musical

Denna dag har varit berg- och dalbana again.. Började mysigt med en snäll, och i mitt fall uppmuntrande, kommentar av Jack. Sen var det matte, historia, scen gest, kör och sedan balett, som för övrigt gick dåligt. Efter det var jag kvar i skolan ett tag, gick sedan till Espresso House med Robin och mötte Hanna, hannas barndomsvän och Mattias, fortsatte till stationen och drog till Malmö för att träffa Isabella och se High School Musical. Vissa grejer var mindre bra, men det mesta var proffsigt och välspelat! Kul att se så många vänner & bekanta med :)
Fick skjuts hem och blev sådär eeevigt tacksam som man alltid blir när man får det! När man bor själv & ej har körkort så är en biltur guuld värd! 
Nu sitter jag här och stretchar och fixar på datorn. Klar med allt bus som alltid är igång här hemma i kollektivet, med mina underbara rums&klasspolers ;)
Imorgon är det repför JCS, men först en sväng till skolan för mat & plugg.
Ha det toppen, och håll humöret uppe! Det har jag bestämt mig för att göra!
Massa kramar,
Lojs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0