tid för blogg

Jag förstår verkligen inte hur folk hinner lägga ner kropp och själ i sina bloggar. Skriva varje dag och sitta framför datorn alla dessa timmar. Med plugg, intressen, saker som måste göras osv. Hur får de/ni ihop det?
Jag vill gärna vara mer aktiv här, men efter skolan som slutar minst fyra, så är det dags för träning eller något annat att göra. Sedan kommer man hem runt 22.00 och ska äta, duscha, plugga, (tvätta och allt sådant också, om man flyttat hemifrån) och är alldeles för trött för att skriva när klockan börjar närma sig 00.00.

Jag ska försöka prioritera tiden lite bättre i allafall.. eller, jag vet inte. Kanske borde jag inte prioritera en blogg? Äh, jag vet inte. Får se hur jag gör. Men lite mer dagliga uppdateringar kommer anyway!

Ska försöka fixa bloggen lite mer också. Lite bättre med kategorier, bilder, videoklipp och lite smått och gott. Men det kommer!
Ha det toppen folks!
Pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0