Tha week.

Jahapp, nu är det snart helg igen. Allt går ju galet snabbt nu ;o
Nyss var det helg och jag hade massa framför mig i veckan och nu är det mesta gjort. Skönt, i och för sig!
 Imorgon är det fredag, sen helg igen. Jesus Christ är på schemat. Vet inte riktigt vad vi ska göra och repa på, men det återstår att se. Idag har jag haft massa teoriämnen, som de flesa dagar nu, pga JSC, och modernt. Kerstin är ju underbar, men jag lär mig nada tyvärr. Andas in, och ut, in och ut. Osv.
Men men.. Precis kommit hem från skolan och ska snart till Malmö och dansa. Inte varit på Phanatix på evigheter känns det som, så det ska bli kul! Jag är jättetrött, men det ska bli kul ändå. Hoppas bara att de inte är mitt uppe i en koreografi.
Anyway. Vad händer annars? I tisdags var det JSC på dagen sen audition till avancerad jazz på skolan. Den avancerade streeten var ganska lätt, enligt mig, men jazzen kommer bli på en mycket högre nivå. Jag och mitt fadderbarn var de enda musikalarna där (börjar bli van med det) och det gick väl sådär. Känns inte så tugnt ändå. Jag visste att det skulle vara avancerat ju, med mycket grande jeté hopp och boxhopp (splithopp) osv. Som sagt, det gick sådär och jag kommer nog inte med nu, men jag lärde mig grymt mycket och var så tacksam för att få ha EN lektion där jag fick utvecklas! Hoppas verkligen på flera sådana tillfällen. Vill inte stå still pga att jag inte får den undervisningen jag behöver. (jag förstår varför det är så pga alla nivåer i klassen, men ändå) Jaja, det var tisdagen i alla fall.

Igår var det musikcafé och min ensemble sjöng och jag sjöng solo. Det gick väl sådär. Ska kolla om det är något man kan lägga upp. Jag vet att Robin alltid filmar så han har väl det framträdandet också.  Det kommer väl kanske någonting här på bloggen, om ett tag i allafall..
I helgen är det Kulturnatten och då ska vi ju dansa vårt vinnarnummer, again! Trodde vi lagt det bakom oss, men icke sa nicke. Prat om Stockholm och visa koreografin där, as well, men vi får se hur det blir. Nu är det filmfestival här också, fick jag reda på idag. Det blir väl att kolla in någonting där också :)
Mysig helg att se fram emot, verkar det som.

Nu ska jag plugga, sen kolla om jag har någon mat (otherwise måste jag förbi ICA eller något), sen DAAAAANS!
xoxo,
Lojs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0