Veckan har börjat...

Sitter hos Niccie och har det jättemysigt :) Varit på stan hela dagen, fikat, praoat osv. Igår affisherade vi hela stan med Bounce-affisher (CAUTION!) och på kvällen gick och såg teater på Dramaten! Jättekul att se verkligen :)

Något som är mindre kul är dock att boendet som jag och Erik fått låna över veckan hade ju varken tv eller internet!
Visst, man borde väl lära sig att inte vara beroende av massa elektronik och sånt, men någon kontakt med omvärlden tänkte vi ju oss kunna få..
 Speciellt mycket problem blev det igår när jag skulle skicka in ansökan/anmälan på internet,  till en hel bunt olika grejer. Fick ringa mami och be henne gör allting. Krångel, krångel.
Inget hitta.se blir det ju heller för mig och Erik, när vi ska hitta överallt i Sthlm. Vi kör på karta varje dag! Vi är ju på olika ställen hela tiden nu när vi praktiserar, så den är väl behövlig.
Anyway! Nu ska jag och min lilla gullegris Erik (ja, för det är han även om han iblaaand, denna vecka, kan gå mig på nerverna ;P) dra oss "hemåt" med pendeltåget!
Imorgon blir det äntligen föreställning! Tjoho!

Jaja, nu måste vi kila! Jag skriver mer när jag får tag i internet. Får väl sitta på MAX eller något eftersom de har gratis uppkoppling. Haha, blaah...

Vi hörs! Puss&kram
/Louise

Kommentarer
Postat av: Bella

Louise ha det nu underbart roligt och njut av varje sekund (jag är avundsjuk!!) hahaa nej men ha det fantastiskt bra nu!

Saknar dig å erik. Kom å tänka på hur mycket jag kommer att sakna er när ni går ut sen nästa år^^ Hemskt skulle kunna gråta ^^ hahaha pusssssssss <3<3

2009-04-08 @ 22:02:16
URL: http://isabellalondos.devote.se
Postat av: Anonym

vart praktiserar du?

2009-04-10 @ 20:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0