TILLBAKA I LUND.

Hejsvej!

Nu sitter jag här i mitt vardagsrum i Lund, tillsammans med min bästaste vän Linn,
Jag börjar inte skolan förrän 24 augusti egentligen, men imorgon börjar det så kallade Summerdrop (som för er som inte vet, är ett dansläger där lärare från hela världen undervisar)

Det känns lite konstigt att vara tillbaka, som det alltid gör när jag har varit borta från ett ställe länge. Saknar ju redan min kära familj som attan, men det här ska nog gå. Det gör det ju alltid. Jag vet, jag borde ju ha lärt mig att vara ensam och ta hand om mig själv vid det här laget, men jag kan inte hjälpa det. Jag längtar alltid efter nära och kära, och jag hatar avsked av alla slag. Imorgon börjar dock dansträningen och då blir det fokus på annat håll!

Appropå ingenting så har jag köpt en ny kamera, efter att min förra Nikon D40 blev stulen.. Jag tänker inte avancera mig för mycket utan nöjer mig med en uppgraderad D60. Det känns fortfarande helt ofattbart men jag börjar vänja mig. Det är inte mycket som har gått min väg på sista tiden. Jag blir av med grejer stup i kvarten, inte bara för att jag tappar bort dem, utan för att jag ofta har sådan nedrans otur. Men jag ska bannemej ändra på det nu.

Nu ska jag plocka i ordning lite här hemma och sedan välja något snyggt att ha på mig när det är dansdags imorgon. För snygg måste man ju vara när man dansar, eller? ;)

PUSS&KRAM.
Ha det topp!
Hoppas vädret som varit idag håller i sig för oss alla :)


Kommentarer
Postat av: Vici

Så trist med din kamera. :(

Men D60 är bra grejer, har också en sådan. :)

Kram!

2009-08-02 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0