Skriva om allt som händer & tänks - funkar ej.

Försöker många gånger skriva här på min lilla yttrande-sida, men det kommer ingenting. Finns inga ord att sätta till tankarna, så det får helt enkelt komma när det vill.

Igår var jag hur som helst med om världens konstigaste grej. Vi är några från The Hip Drop som skulle vara med på några dansevent, bland annat det som ägde rum igår. Eller, det var ingen dansevent egentligen men vi skulle i alla fall medverka. Whoop Dee Doo heter den så kallade 'gruppen' (?) från USA. De är ett bra antal människor som säger sig spela barnteater, vilket jag inte riktigt håller med om att det är. Hur som helst så var vi med i deras show som de hade igår vid midnatt, och det var helt galet och totalt out of the box. Grönsaks-ätar-tävling, folkmusik & folkdans, ett litet band med tjejer runt 16 år, sjuka kostymer, monologer (?), salsa dans, hoppande människor utklädda till morötter,  slutscenen i dirty dancing (där vi medverkade) och mycket, mycket mer.

Den här gruppen sammarbetar med människor dit dem åker och så sätter de ihop, ja, en slags galen föreställning som de filmar och lägger upp på sin hemsida. Dem följer ingenting förutom - Inga svordomar och nakenhet, resten är fritt att leva ut.  Ja, än en gång, helt galet och en ytterst annorlunda upplevelse.

Nu ska jag kila iväg till Nova Lund och handla mig några ting.
PUSS, sålänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0