Helg.

God kväll.

Hoppas alla har en trevlig fredagkväll.
Själv har jag jobbat en hel del med mitt projektarbete denna afton. Dock gjorde jag sedan något helt olikt mig, I bought Pizza! Haha, jag vet inte när jag gjorde det sist. Jag och snabbmat brukar verkligen inte gå ihop, men idag fick jag ett ryck - och mumsigt var det..

Jag hann se en bit av Idol och det jag såg var faktiskt riktigt bra. Jag brukar inte tycka det är toppen, men de sista gångerna har det faktiskt varit hög nivå på deltagarna.
Just nu sitter jag och myser i soffan, kollar runt lite på nätet och tittar på Nobelfreds konsertet. Riktigt bra måste jag säga :)

Snart måste jag sova dock, för imorgon är det dags för Luciakonsert i Allhellgonakyrkan i Lund. Vi har en "konsert" på Stortorget i Lund på söndag också, runt 15.30.

Jag är lite tveksam över mitt solo jag ska sjunga, men samtidigt exalterad. Det kommer än runt 1000 pers. IIIH, måste öva..
Synd bara att jag tycker att jag göra låten sådär halvbra - Jag måste bygga upp någon slags positiv känsla över den helt enkelt, så att det låter okej imorgon. Eller så borde jag väl som vanligt bara sluta oroa mig, och istället lita på mig själv. Lättare sagt än gjort dock.
Men men, det blir nog bra tillslut.. som med allt annat.



Hoppas alla får en fin LUCIA :)
Varma kramar, Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0