Hemfärd imorgon..

Tjoho. Klockan är nu 00.50 och jag börjar sakta men säkert gå över på reservenergi.
Jag har nog aldrig haft så här många "måsten" samtidigt förut, som jag har nu.. När man inte har tid att sova börjar det gå lite över styr måste jag säga. Men vad ska man göra? It has too be done, så är det bara. Tyvärr.

Imorgon ska jag åka hem till Karlstad mitt i denna röra. Jag har faktiskt aldrig åkt hem över endast en helg under dessa åren, men imorgon far jag iväg. Då blir det att fira min söta mor och henne stora dag!
Det ska bli myspys och kul, men det känns lite knasigt och tidsbristen över allt gör sig väl påmind, speciellt på tågresor.
Men det ska nog blir toppen det här! Hoppas jag i alla fall :)

Vi hörs när jag har mer tid. Måste prioritera sömnen nu!
VARMA KRAMAR OCH MASSA KÄRLEK!

/Louise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0