ajajajaj...

SNACKA OM TRÄNINGSVÄRK!

Min nacke är helt förstörd som vanligt efter en lektion med Sonya. Mina hamstrings känns som sönderslitna, as well. Fy vilken otroligt jobbig klass, men aaaaaah så underbart! Det var många riktigt duktiga dansare i gruppen så det känns ändå bra att gå intermediate. Visst vill man alltid vara med i avancerad , men nu känns det verkligen mer än okej att inte vara det. Inte lika mycket prestationsångest heller (även om man inte kommar undan det).

NU ska jag kila iväg till audition. (Om jag förstått tiden rätt i alla fall?)
Audition till en grupp som Sonya kommer undervisa dessa dagar mellan 10.16.00 varje dag. Kommer förmodligen inte komma med nu eftersom de tär en hel del fler proffesionella personer med, men kul är det ju att söka i alla fall!
OM man skulle komma med, mot all förmodan, så skulle det dock bli lite bökigt. Jag har precis köpt ett s k "fritidskort" som inte börjargälla förrän kl 17.00 på dagen. Eftersom klassen börjar 10.00 så kommer jag inte kunna åka på kortet.
Jaja.. Det löser sig säkert.

NU måste jag kila.
Puss&kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0