HJÄLP MIG

NEJ NU FÅR DET RÄCKA.

Jag har letat efter en vacker, eller annorlunda låt som kan användas för känslan "vår". Ja, det låter flummigt men that's the case! Koreografitävlingen är om ca EN MÅNAD och jag har nu lite panik eftersom jag inte ens kan mixa ihop hela dansens musikstycke!

Snälla, om du vet en bra (eller konstig, annorlunda, knäpp, häftig) låt så tipsa mig! SNÄLLA, SNÄLLA, SNÄLLA!
Om ni bara visste hur mycket tid och energi jag algt ner för att hitta en hyfsad låt att dansa denna moderna dans till..
Jag har som sagt början, som är långsam och kind of spooky , nu behöver jag en låt till!
Strunt samma vad det är - Tipsa mig bara om något!

PUSSSSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

detektivbyrån har massa bra :)

2009-02-24 @ 00:17:06
Postat av: Daniel (D1)

Hoppas du hittar låten du söker, Louise! Eller att du redan hittat den nu.

Hade själv svårt att hitta låtarna jag ville ha till min/vår koreografi men tack vare Christoffer så hittade vi rätt till slut.

Lycka till iallafall. Ser fram emot att se ännu en bra koreografi :)

2009-02-24 @ 17:20:08
URL: http://danneep.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0