L.A i sommar?

Hello there handsome people!

Idag ska jag ha världens tråkdag, vilket jag inte alls ser fram emot. Jag ska dock försöka kula till den lite ;)
Plugg, städning, övning, träning osv. Jag vet bara inte vart jag ska börja. Tror det får bli att läsa manus nu först, eftersom alla repliker ska sitta utantill efter lovet.

Jag har ju faktiskt inte berättat vad som mer hände under Sonya-veckan..
Jessie, som är Sonyas assistentdansare är en av den gulligaste människan ever! Hon och jag har klickat rätt så bra och hon ger mig verkligen hur mycket positiv energi som helst. Av någon konstig anledning, trots att jag inte har den bästa danskroppen, eller bästa tekniken, så har hon erbjudit mig, eller rätta sagt bönfallit mig, att komma och bo hos henne i L.A nu i sommar. Hon ville till och med prata med min kära mamma för att få mig att åka dit. Hon är så pass knäpp att hon till och med bjuder på all mat och alla dansklasser! Inte kan man ta emot det, det går ju bara inte..
"The only thing you have to pay is the flight", sa hon varje dag. Självklart så vill jag detta mer än något annat, men jag har redan planerat min sommar och det är inte en liten deal att åka över Atlanten helt själv, och inte ha en aning om någonting. Sedan är det ju i så fall tänkt att jag ska öva med hennes galna kompani (med hennes elever alltså) som är hur fasligt duktiga som helst.
Nej, jag vet inte.. Vi får se hur det blir. Det är verkligen hur galet roligt som helst. Jag förstår inte riktigt att hon menar allvar. Men så verkar det ju faktiskt vara.
Vi får se hur det blir...
Nu ska jag slita mig från datorn! Imorgon blir det shopping med Bella i Malmö!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Låter kul, får ja följa med? Man blir impad av ditt skrivande du borde bli författare men det kan du bli senare.puss o kram hjärtat mitt.

2009-02-20 @ 17:06:11
Postat av: Malin

Klart att du ska ta denna chansen!! Det är genom spontanitet livet blir roligt och fler dörrar öppnas:)

Glädjs för dig!

Kram Malin

2009-02-21 @ 10:11:00
URL: http://malinvonwachenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0