SNÖ I SKÅNELAND!



Godmorgon (dag)!

Hoppas alla har det mysigt i sina hus här och var.. Själv har jag precis ätit en god och mysig frukost med Sara, Hanna och Erik, ett par tända ljus och med snö som sällskap! JAAAA. Det är alldeles vitt ute och det fortsätter att snöa för fullt. Jag kan medge att jag veerkligen ville/vill ha sommar just nu, men snö är ändå mycket mysigare än den vanliga, tråkiga vintern här nere i Skåne. Så jag är ändå glad,glad,glad för detta!

Igår var jag ute och lekte, ja tro det eller ej, med en del knäppisar från skolan, Jag kommer lägga ut videoklipp på det vi gjorde, så förstår ni lite bättre. Ingen idé att föklara nu.. Haha, roligt som attan var det i alla fall! Vem har bestämt att man inte får leka när man är arton, nitton år? ;D
Resten av folket var ju på Wonk i Malmö och festade loss dock, som riktiga adults. ;) Det blir väl kanske nästa helg för min del..
Hur som helst, rolig och händelserik helg hittils!

Nu måste jag skynda mig så jag hinner med tåget till Malmö. Dans för Ivan idag och sedan audition för The Voice Streetdance Team (som jag INTE ska söka eftersom jag inte har tid! ;o)
Men men.. Jag ska se på alla andra duktiga som söker.
Ha det så underbart och ta hand om er!

PUSS&KRAAAAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0