Piss också xP

Hej och godkväll.

Kom för ett tag sedan hem från vårt musikcafé på skolan och har nu precis ätit. Mätt, mätt, åh så mätt jag är.
Jag har kommit på att jag knappt skriver om någonting här när det för tillfället händer mycket runt omkring mig. Jag hinner inte och eftersom det är så mycket som händer samtidigt så blir det aldrig av att jag skriver om allting.
Hur som helst.. En riktig pinsam händelse kan jag ju faktiskt bjuda på!

För att göra en lång historia kort då..
Igår skulle jag om vanligt dansa på hip drop för Marwin. Nu är det så att stället bara har EN toalett som alla ska dela på. Låset är själva handtaget, som på många andra toaletter på allmänna ställen. Låset började krångla för ett tag sedan och under förra veckan, Sonya-veckan, så började det strula ordentligt. Man ser endast halva vitt, halva rött och även om man har dragit upp handtaget helt så går det att stiga rakt in, bara sådär!
De flesta känner ju varandra och många har nu råkat öppna någon decimeter och sagt "woops" eller "hoppsan", utan att det varit en jättepinsam grej.
Ja, igår då... Jag drog upp handtaget så mycket jag kunde för att alla skulle se att det var lite rött. När jag sitter där på toan, doing my thing and minding my own buissness ni vet, så tänkte jag att jag borde skynda mig en aning. Jag slår två flugor i en smäll och passar på att byta tröja samtidigt som jag gör Nr one på sitsen. För att ni ska få en bild av det hela (jag vet inte varför jag vill att ni ska få det , men ändå?) så är toalettstolen placerad PRECIS MITTEMOT dörren. Utan att öppna en decimeter eller två, så  kliver en lite mörkare, riktigt goodlooking kille in på toaletten! Där sitter jag, som sagt, DOING MYY THING, in my B-H och stelnar till av fasa! "Oh, sorry! My bad", säger killen och tar hastigt en kliv tillbaka, ut i korridoren. Okej, lugn nu Louise.. Ta det bara lugnt, ingen skada skedd. Det är mer pinsamt för honom. Du kommer förmodligen aldrig se honom igen, säkert bara någon vän till någon. Tankarna flyger omkring och jag bestämmer mig för att verka super-mega-spontan och skämta lite med honom när jag kommer ut. Säger att det hände hela förra veckan, för allihop. Han ler mest och nickar på huvudet förstående. Jag fortsätter babbla på lite, på svenska såklart. Efter att ha pratat med lite dansfolk och vänner kollar jag in "veckans anteckningar" på anslagstavlan. "NY LÄRARE NEW SCHOOL.. blabla.." Det visade sig att Marwin inte kunde undervisa under en period nu på grund av annat jobb med en föreställning. Istället kommer Michel att undervisa dessa kommande gånger. Hmm, tänker jag. Nej, inte kan det vara han.. Det var väl bara någon kompis till någon..? NO, NO, NO, Louise! Det är din nya lärare!

PINIT? JA!
VARFÖR?
Han är snygg. Han är en sjukt, galet, faaaaaaaasligt grym dansare! Man vill ju göra ett gott intryck!? Jag ska dansa hans danser ett par veckor framöver och kunna se bra ut! Det går ju inte efter detta!
Haha, jag säger då det. Där försvann den charmen.

Nu måste jag hoppa in i duschen innan någon annan gör det! Vi hörs!
PUSS SÅLÄNGE.


Kommentarer
Postat av: Mamsen

Det var väl ingen större skada skedd. Glöm det, och det fort. Det finns annat att lägga krutet på. Puss o kram på dig min lilla älskling. Längtar efter dig!

/mamsen

2009-02-26 @ 13:34:33
Postat av: Niccie

Haha, det där va tyyyypiskt en sak jag också kunnat göra! Haha, men vadå det va väl charmigt? ;) haha :D du är söt du Louise! :D <3

2009-02-26 @ 19:28:06
URL: http://niccie.blogg.se/
Postat av: Sarah

AHAHAHA, klockrent louise.. ;) fy, jag skulle skämts ihjääl!

2009-02-26 @ 23:08:27
URL: http://dansarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0