dancedance

Jag kan bli lite galen när jag ser på för mycket dans på youtube. Tycker jag om det eller gör jag inte det?
Åldern är alltid fascinerande, ja. De felsta är hur grymma som helst trots att de är mellan 6-14 år. Blir jag avundsjuk? På deras teknik, ja verkligen!  Tycker jag att de visar någon känsla? Nej, inte särskilt mycket..
Hur som helst - Två ex. på "Hall of Fame" danser:



Den här lilla bruden är blott 10 år gammal. OfattbartTeknik, teknik, ja. Något mer? Nja...

Jag måste ju bara lägga in en liten repertoar också. Jag är inte världens största fan av klassisk balett som uppvisningsform. Det ger mig tyvärr, asbolut INGENTING. Med det sagt så tycker jag det är skrämmande hur otroligt duktig denna 11-åringa flicka är. Pfff, är väl det jag kan säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0