JAG KOM MED!?

JAG KOM MED! JAG KOM MED! JAG KOM MED!

Det är helt otroligt. Jag, Tina och en till tjej från Göteborg blev valda från intermediate-gruppen och sedan är det en hel bunt från den avacerade gruppen också.
Jag kan hur som helst inte fatta det! Jag är inte i närheten av de andra när det gäller teknik i balett, jazz osv, så jag vet inte alls hur de/hon tänkte.  Vi får alltså dansa för Sonya gratis nu, vilket folk skulle betala hur mycket som helst för (jag med!). Det är verkligen helt ofattbart när man tänker efter.  Vi ska uppträda på en "välgörenhets grej" för bröstcancer någon gång i slutet av mars, början av april. Vi ska repa nu i två dagar till och sedan ska alla träffas dagen innan uppträdandet. Vi ska lyckligtvis få det filmat så att vi kan öva hemma innan dess. Eftersom det är norskar, göteborgare och folk från överallt, så måste vi göra så. Men det känns bra..

Idag har vi hur som helst haft första träningen och mina fötter är blågula. Blåsor under fötterna och brännsår och så vidare. På något konstigt vänster fick jag också ett stort, äckligt, djupt hack under stortån som bara bultar och säger aj, aj, aj, aj! Inte kul att stå på demi point nu inte! Usch.
Men kul är det och jag älskar det! Dock så börjar min perfekta vår-planering förstöras totalt.
Först flyttades vår teaterproduktion i skolan så jag måste boka om tågbiljetterna till Beyoncé och nu så ska det här uppträdandet förmodligen vara under påsklovet! Förtjänar jag INGET lov någonsin, tänkte jag!?
För det första så ska jag praktisera första påsklovsveckan och sedan vill jag, för en gångs skull, hem och träffa min familj. Jag har redan bokat tågbiljetter och allting men det verkar som att jag får ändra det också nu..
Vi får se hur allt bli. Jag är oavsett hur tacksam som helst för att få vara med i gruppen. Visst känns det verkligen för jäkligt att jag kanske inte kan åka hem mer än två gånger per år (!) men det är det värt när det handlar om SONYYYAAA,

Oavsett allt annat - så kom jag med. JAG KOM MED , JAG KOM MED, JAG KOM MED!
Och jag har för en gångs skull lite tro på mig själv! Yeeey.


Kommentarer
Postat av: Mami

Nu kanske du kan börja och tro ordentligt på vad du kan. Hoppas det! Om du skulle behöva boka om resorna så fixar vi det, oroa dig inte och kommer du inte hem till Karlstad så får det gå också även om jag vill det. Jag får ju i alla fall se dig när jag kommer ner till dig. Puss o kram, älskar dig gumman!!!!!/mami

2009-02-17 @ 08:51:09
Postat av: Lotta

Jag måste börja med att säga grattis! Du verkar otroligt duktig (från vad jag har kunnat läsa mig till i din blogg) och jag önskar dig verkligen all lycka till i framtiden! Sen undrar jag en sak... Du är ju med i JCS och jag måste bara få fråga, även om det bär mig lite emot, om du skulle kunna hjälpa mig med att fixa autografer från några av huvudrollsinnehavarna. Det är nämligen så att jag håller på att sammanställa ett JCS-album till min kompis, som är alldeles såld på musikalen, och några autografer där från de medverkande vore ju bara som pricken över i:et..! :) Jag betalar dig självklart någon form av ersättning jobbet. Du kan väl mejla mig om du har tid och lust? Tackar så mycket på förhand!

2009-02-17 @ 21:31:03
Postat av: Elin

Hej Louise!

ville bara GRATTIS till att du kom med i Sonya grejen! sjukt kul för dig :D

jag skulle också gått för Sonya nu i veckan men har varit sjuk o missat så himla mkt från min skola så kunde inte ta ledigt mer :( jag är SÅ avundsjuk!!!

Kör hårt nu!! Puss & kram

2009-02-18 @ 00:15:10
URL: http://eliio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0