NYÅR med mera.

Jag vet inte vad jag ska skriva om egentligen.. Huvudet står helt stilla samtidigt som jag känner mig mer disträ än på väldigt länge. Att vara hemma, tillbaka till mitt "gamla liv" gör mig lite smågalen. Det känns oerhört behövligt och verkligen jätteskönt att få vara med sin familj, men förutom att vila upp mig träffa bekanta så händer inte särskilt mycket. Det är verkligen bra träning för mig,  jag vet. Lära mig att ha tråkigt och att inte göra någonting, kunna vila och koppla av. Jag är verkligen hur dålig som helst på det. Jag blir så lätt uttråkad och kan nästan känna mig deprimerad.
Hur som helst. Jag lär mig, sakta men säkert.

Nyår var rätt så lyckat, måste jag säga. I alla fall största delen av kvällen/natten. Jag for med brorsan på fest med bland annat folk från hans band. En grymt snygg lägenhet i ett gammalt vattentorn här i Karlstad. Jag blev aningen avundsjuk när jag fick se placet och dess utsikt. Fyy vad jag vill ha det i Lund, hellre än där jag bor nu. Ja, lägenheten var som utklippt från en amerikansk film.
Festen var som sagt mesta dels riktigt bra, dock fick jag verkligen ta smällen dagen efter. Jag kunde inte resa mig ur sängen på hela gårdagen. Wops.

Idag har jag inte gjort särskilt mycket heller. Städat och fixat men lite småsaker.
Det blir ju inte bättre av att jag, här om dagen, köpte åtta dvd-filmer! Jag får bannemej ta mig i kragen snart, så jag inte slutar som en liten skrutt i sängen.
Jag måste komma i form innan skolan börjar igen!

Lata men varma kramar,
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0