Erik på besök :)

Hejhopp!

Jag vill verkligen kunna vara mer aktiv här på bloggen, men tyvärr så lever jag livet lite för ofta, så då blir det helt enkelt inte av att jag skriver. Hur som helst. Snart börjar sista veckan av sommarjobbet och jag har ingen aning om hur vi ska hinna klart med vårt uppträdande. Vid sidan av repandet spelar vi in massa dansfilmer, så det känns aningen stressigt. Men på något sätt fixar det sig, det gör det alltid.

Igår kom min kära vän, och rumskompis, Erik hit. Han anlände mitt  i det underbara ösregnet som höll i sig hela kvällen. För att mysa till det lite hyrde vi film och åt god mat. Idag har det varit bättre väder och vi har varit ute och gått, planerat vårt projektarbete, fotat m.m. Vi har till och med badat jaccuzi ;D Och jag smetade in Erik i ansiktsmask-klet, serverade honom cider och äppelkaka, och tände såklart några ljus. Haha, han är en bortskämd jäkel må jag säga!

För tillfället sitter jag i min säng och skriver och magen kurrar så in i bomben. Jag går på en, ja, vad ska jag säga, en slags diet. Men inte en såndär dum och löjlig diet, utan en bra kost som är rekommenderad av min läkare. Dock så har ag fuskat pyttelite eftersom den är så galet svår att följa. Jag får under dessa första veckor endast äta protein och grönsaker - Inga andra kolhydrater som frukt, pasta, ris, mjöl, mjölk osv. NADA!  Riktigt tufft, men jag ska försöka hålla ut i en vecka till. Sedan får jag i alla fall äta melon och då är jag räddad :D


Nu ska jag stretcha och sedan krypa ner i sängen, tro det eller ej. Upp och hoppa som vanligt 7.30 imorgon, tjoho!

PUSS PÅ ER!

(Lite fula, oprofessionella bilder kommer här :D)

  

    sötnöt 

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0