Thaimassage <3

Halloo.

Idag åkte Hanna hem igen, vilket kändes lite sorgligt. Jag hatar verkligen farväl, även om man skulle ses om bara några dagar, det spelar ingen roll. Me don't like.

Efter att hon åkt så for jag iväg på Thaimassage, vilket inte var helt fel. Jag kunde för en gång skull sappna av.
Thaimassage är något jag rekomenderar för dansare och andra folk som är aktiva mycket. De masserades, drogs, stretchades, trycktes, slogs och jag vet inte allt som hände.. Skönt var det i alla fall. Jag fick mig t.o.m en liten tårstund, då alla mina spännigar släppte. Det gjorde inte så attans ont eller så, men hela kroppen blev helt frisläppt från tyngd på något sätt. Kan inte riktigt förklara det.. 

Jag fick mig en tankeställare (som jag får rätt ofta) när jag låg där och masserades till lugn och harmonisk musik, olika dofter, oljor osv. Jag tänkte mig själv bo i Asien - Lära mig lite av all överflödig kunskap som finns där. Hopps det blir av någon gång i livet. Skulle vara underbart.

Nu ska jag slita mig härifrån och hitta på något. Är  egentligen helt slut efter idag, men jag har myror i brallorna.
Vi ses, hoppas jag (:

STOR kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0