As I go down, down, down...

Ojojoj, vad jag inte har uppdaterat ser jag..

Hejhallå.
Nu är inte allt JIPPI längre, och har inte varit sedan i Fredags.
Festen blev superlyckad (wihooooo!) och allting såg bra ut, tills min mobil blev stulen (?). Jag tänkte att någon förmodligen råkat ta fel telefon eller något, men jag menar, det är måndag kväll nu och detta hände i fredags. En kille vid namn Robin blev också av med sin mobil under festen.. Det mes oroväckande med det hela är att det är någon av ens vänner! Det var bara folk jag kände här och man kan ju inte misstänka någon för något sådant!

Efter detta har det bara gått utför.. Städningen efter festen tog ju en jäkla tid och jag mådde väl inte alltför bra dagen efter. Lördagskvällen spenderades också med att härja omkring. Jag har knappt fått någon sömn alls denna helg. Detta har bidragit till MEGA FÖRKLNING (BIG no,no,no! :/) och till och med lite feber. AAARGH.
Nu är min skola mitt inne i produktions veckorna och det är verkligen olämpligt att tappa rösten när man ska sjunga hela dagarna, varje dag.

Maten har jag inte skött heller ;P ahh.. Jag har i princip levt ENDAST på GLASS den här helgen (eftersom jag fick massa BJ's på festen och inte kan ju dem stå och vänta) vilket inte heller är särskilt bra när man är sjuk och har halsproblem.
Nu vill jag bara ha tillbaka min telefon och bli frisk, så kommer allting kännas så mycket lättare!

Jag är helt slut efter den här helgen och känner hur mycket jag vill hem till någonting mysigt, omhändertagande och tryggt. Samtidigt vet jag att jag i sommar (efter bara två dagar!) kommer längta hit ner igen..

Jaja.. nej, nu orkar jag inte sitta här. Huvudvärkstablett NÄSTA!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0