Första dagen på jobbet..

Jaha, nu har sommarjobbet tagit sin start och jag är redan helt slut, efter endast en dag.  För två år sedan hade jag "dröm sommarjobbet" i Karlstad, men nu kallas det inte längre så.  Har jag för mig i alla fall.. Hur som helst så har jag också i år dans som sommarjobb - Modern dans med mycket graham och release-teknik.. Inte riktigt mina favoriter men jag får röra på kroppen och då är jag så tacksam man kan bli :)

Ja, första dagen avklarad, nu har jag bara 3 veckor och 6 dagar kvar av massa dans och hårt arbete. 8 timmar per dag sätter sina spår kan jag lova.. (Och efter 4 veckors dans återstår ungefär 2-3 veckor träning & dans på olika ställen i Sverige:)

Efter första dagen har jag en hel del blandade känslor. Nu kommer vi ju göra massa olika saker under dessa veckor så brist variation behöver förhoppningsvis inte oroa mig för, men det var ändå inte riktigt som jag förväntade mig. Det finns så många tekniker och stilar inom modern dans och jag har kommit på att vissa helt enkelt inte passar mig.. Men men,
det ska bli skoj att fortsätta jobba trots att jag är üüüübertrött redan. Ska nog faktiskt göra iordning mig för sängen! Hur vanligt är halv elva, elva för fröken Louise? Inte särskilt..

Aaaanyhow, vi hörs och ses!  Hoppas jag ;)
Puss & kram så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0