LDMG's sommarshow 2009

Hej allesammans!

Nu har jag äntligen fått ta igen en hel del missad sömn och jag känner mig nästan helt utvilad. Dessa två produktionsveckor, som vi alltid har innan sommarshowen på skolan, är riktigt intensiva. Speciellt i år då jag var med i ett flertal nummer. Hur som helst.. Föreställningen blev riktigt lyckad tycker jag! Jag är så oerhört glad över att jag flyttade och för att jag går på Lunds dans- och musikalgymnasium. Jag ångrar mig inte en sekund, vilket känns underbart! Visst känns det alltid tufft att komma tillbaka till hemstaden eftersom man inte längre har särskilt bra kontakt med vänner osv, men jag är säker på mina mål och drömmar och jag har bestämt mig för att klara det! Jag ska uppfylla varenda en, på ett eller annat sätt.

Förutom sommarshow så gick våra första 3or ut nu, och en ny tradition i Lund skapades. Eftersom vi har två veckors påsklov på skolan så har vi avslutning (och studenten) en vecka senare än alla andra. Ett ganska tomt Lund fylldes med hela LDMG's studenter på torgen i måndags! ;) Det blev också riktigt lyckat tycker jag, men jag kommer verkligen sakna många av dem. Jag kan inte tänka mig att vi nu blir treor. Fy så tråkigt. Jag vill ju ha kvar varenda en av alla tokiga filurer som vi nu gått med i två år! Men men, sånt är livet tyvärr. Jag önskar alla studenter ett stor lycka till!

Jag är, som jag sagt tidigare, ganska dålig på att lägga ut bilder på bloggen.. Det finns en hl del på facebook från både sommarshow och student, men här kommer ett fåtal härliga ögonblick :)












           

Lite bilder "back stage" också ;)



           Bollywood-outfiten var kinda OUCH. xD    Bye bye Birdie...         


(Om du vill se bilderna i större format är det bara att klicka på dem)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0