SISTA VECKAN! KOM IGEN NUUU!

Ja, tiden räcker knappt till för sömn så skrivandet här får vänta, som det kanske märks...

Hur som helst. Nu är det dags för ännu en vecka - sista veckan. Jag jobbar verkligen häcken av mig och jag vet inte riktigt hur jag ska orka eller klara av det, men det ska nog gå. Jag är med i 6 nummer i år och endast ett av de nummren är ren dans tyvärr, resten är dans- och sång nummer. Men jag hade en hel bunt dansnummr förra året och sången är det jag verkligen lagt fokus på sista tiden så det känns bra ändå. Jag sjöng inte ett enda solo förra sommarshowen så det ska bli riktigt kul i år. Aaanyway...

Helgen har varit härlig. Lite kyligare väder, men jag har faktiskt uppskattat det. Det är faktiskt lättare att bli frisk när det är lite kyligare luft, plus att man inte får dåligt samvete när man ligger inomhus och sover. Matchen mellan Sverige-Danmark sågs ju såklart hos källarungarna, men eftersom matchen var så ypperligt tråkig, roade vi oss med playstation istället. Galet längesedan jag spelade det och det märktes, jag förlorade hela tiden.

Idag åkte jag själv en sväng till köpcentret Nova Lund och shoppade lite smått och gott till mig själv. Jag brukar inte uppskatta ensamhet särskilt mycket, men jag måste erkänna att det var riktigt skönt att få gå i min egen takt och i de affärer jag själv vill.

Nej, nu måste jag studera in lite text och sedan sova. Jag är dödstrött verkligen.
LÄNGTAR TILL ALLA DANSJOBB OCH LÄGER I SOMMAR!
PUSS & GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0