"Glädjespridare"?

Det är väl ungefär tre , fyra saker jag verkligen fastnat för den här veckan:
- The Script (Ett band som är galet bra. Om du inte hört , lyssna!)
- The City (En realityserie på MTV som jag skrev om i tidigare inlägg)
- Armband och skor på interent (Som jag ej köper, utan drömmer om ;)
- Ett antal nya favoritkoreografer som jag håller lite för mig själv ^^

Dessa ovesäntliga sakerna gör mig glader och mindre tankspridd. Älskar det verkligen!

Imorgon ska jag in till skolan och koreografera. Ska försöka fixa allt som bara stupat rakt ner. Vill verkligen klara av denna motgång och visa att jag kan ändå.
Innan skolan blir det förhoppningsvis så att jag tar mig i kragen och tar upp både matten och naturkunskapen och engelskan och religionen och musikteorin (som jag i och för sig inte vet vad vi har för läxa i) och individuella sången och svenskan samt historia/religon-uppgiften. Vadå? Det hinner jag väl på någon timme?
JIPPI! 
 
Som sagt, för att inte tänka på det nu väljer jag något av ovanstående! ;)

Innan jag säger godnatt för idag - MELODIFESTIVALEN!
Det blev inte bara jag och Erik. John var hemma och hans flickvän var också, samt Nea och Elina. Mycket trevlans med blåbärspaj med mera!
Angående själva melodifestivalen då.
Hmm.. Ja, jag vet inte riktigt vad jag tycker.. Är aningen förvirrad av hela omröstningen!
Vad tycker ni egentligen? Det är ju ändå "ni" som röstat.

Stor varm kram!


Kommentarer
Postat av: Niccie

Du kommer klara det helt underbart bra Louise. Tänker på dig! You go girl! (; hihi. vet att du kan klara av det!



Angående Melodifestivalen. HERREGUD! Jag håller med, är en aning tankspridd.. vilket man typ har kunnat läsa sig till i min blogg ett antal dagar om min skräck. men seriöst, jag dör. jag röstade på agnes! och det gick ju inte speciellt bra... seriously. Aningen pinsamt Sverige!!



<3

2009-03-15 @ 02:57:02
URL: http://niccie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0