Helgen bara passerar förbi..

Usch och fy, vad gör jag med min lördag egentligen? Jag har hur mycket som helst att plugga och om inte tala om att koreografera. Sedan måste jag ha ett JOBB, vilket gör mig ännu en aning frustrerad! Jag sitter och letar på internet förgäves känns det som. Kommer ju aldrig hitta något där, utan måste springa till varenda ställe och lämna mitt cv, vilket är ganska svårt att göra i Karlstad eftersom jag sitter fast här nere i Lund. De vill ju gärna inte ha cv:et skickat till sig utan de vill ju oftast träffa dig personligen. Jaja.. blaha för detta, säger jag.

Nu ska jag försöka få ihop en melodifestival-kväll, vilket verkar nätt och jämt omöjlgt eftersom alla tydligen åkt hemhem, till sina pärons places. Det får väl bli jag och Erik och en stor skål popcorn?!

Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0