Helgen närmar sig..

"Nu ska, ska, ska jag sova snart.."

Kom precis hem från en liten tiny-konsert med Isak från JCS i Malmö.. Mycket trevligt var det må jag säga.
Nu är jag dock hur trött som helst och nästan lite farligt stressad inför alla möjliga saker som måste göras, och som ska hända de närmsta dagarna och veckorna. Jag återkommer om detta när jag, som sagt, FÅR TID!
Imorgon kommer min Papi och broder vilket ska bli dundertrevligt.
Vaccination ska det också bli. Städning, shopping, teater, balett, matte, engelska och MYCKET, MYCKET annat står också på schemat!

Vi hörs och ses när allt har lugnat ner sig! (Eller någon stund där emellan)
Måste ju uppdatera när det är sista föreställningarna med Jeeesuuus Chriiiist och Avslutningsfest också!

Puss&Kram och Buenas Noches!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Louise! jag satte mig och läste igenom några av dina inälgg. Du ska vara så himla stolt över dig själv. Du vet vad du vill och du göra stora framsteg hela tiden. Jag är stolt över dig. Våga stanna och andas ibland.



Kramar!

Charlotte

2009-03-08 @ 12:15:27
URL: http://charliieeriksson.blogg.se/sandefjord

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0