Fredag & The City

Allting är väl ganska, ja rent ut sagt, SKIT nu... Verkligen nere på djupt vatten, men det löser sig hoppas jag.
That's life, försöker jag tänka.
 Kan ta det någon annan gång.. Inge kul att ta upp det en fredagkväll som denna.
Nu ska man ju vara glad!

Hur som helst,  nu är det sagt! Jag har offeciellt blivit KÄR i The City. Even though det kanske är uppbyggt på manus och så vidare. För er som inte hänger med i mina svängar å är det en realityserie som är fortsättningen av The Hills på MTV. Själv anser jag att att människorna i The Hills är bortskämda snobbar som inte riktigt ser utanför sin lilla låda L.A, dock galet underhållande. Programmet är nästan fånigt beroendeframkallande, fast jag vet inte varför. Jag får massa inspiration från Whitney, (som klär sig som min min plånboks drömmar) och killarna i serien är ju bara.. ja.. ovanligt smoking hot får man väl säga.  I alla fall i The City, som jag anser vara mycket bättre än The Hills. (Kanske är det just för den ursnygge australienaren Jay?)
Hahah, nej skärpning nu. Men faktiskt. Varför i hela friden kan inte dessa änglagåvor till killar finnas här? Runt omkring, i mitt område? Va?! Kom hit snälla!?

Nej, tillbaka till verkligheten... eller var det kanske tillbaks till episode 110? ^^
hihih

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Louise!

Jag hoppas att du mår bättre. Livet går ibland upp och ner, det viktiga är att man inte fastnar i det som är dalar utan kämpar upp till toppen igen. Och det är dalarna som gör topparna så otroligt härliga! Vad gör du till sommaren? Jag tror jag känner för lite miljöomnyte så jag kanske kommer hem och sommarjobbar för att komma tillbaks hit och börja studera. Skulle vara kul att träffas och dansa lite:) Som på gamla goda tider;)

Ha nu en riktigt fin kväll!

Puss

2009-03-14 @ 22:54:32
URL: http://malinvonwachenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0