Nio var de, sedan blev de bara fem?

Hej och hå, det blev inte inlägg igår heller. Jag vet inte riktigt hur jag ska få tid till någonting som inte har med skolan att göra..

Haft så mycket att tänka på och göra att jag glömt vad jag gjort den senaste veckan.
Avslutningsfesten var riktigt rolig. Jag dansade väl tre, fyra timmar i sträck i mina decimeterskor! Tja, man kände ju ingenting när man väl var igång och dansade, men så fort vi gick från dansgolvet och stod still i en sekund så kom smärtan med en gång. Ajajajaj, om ni killar bara visste hur plågsamma högklackade skor är.
Hur som helst, det var det. Jag tänkte lägga upp några bilder från festen, om det går vill säga. Uppladdningen av bilder krånglar alltid för mig här på blogg.se

Något som jag kommer ihåg som har hänt på senaste var förutom helgen fest, att min kära papi och bror kom ner till mig här i Lund! De gick och såg min näst sista föreställning av JCS, vilket också var jättekul.
Eftersom precis hela helgen varit uppbokat så hann jag ju inte göra något av allting som jag skulle, och fick därför enormt mycket att göra nu i veckan. Satt uppe till efter 02.00 igår kväll/natt för att bli klar med en inlämningsuppgift i naturkunskapen. Blaaah.

Ytterligare en händelse som är galet förfärlig men värd att nämna, är att 4 st av de 9 st som är  med i min koreografi till koreografitävligen, har varit tvungna att hoppa av, IGÅR! Detta för att de söker en dansskola i Norge och inte kan vara med på rep pga ett flertal dagar där uppe. Kul att får reda på exakt 3 veckor före tävlingen, när man kämpat som en gris för att få ihop ett helt, stort uppträdande för NIO personer. NEEEJ.

Vi får se hur jag löser det. Nu känns allt hopplöst , men det blir väl förhoppningsvis bra tillslut, med något, någon gång..
Påsklovet kommer ju i alla fall bli det bästa någonsin, men varför kan jag berätta någon annan gång!
Jag är i alla fall very, very HAPPY HAPPY HAPPY över det som då skall hända.

Håll utkik efter bilder vetjta.. Jag vet att jag är dålig på att ladda upp men jag skrev ju varför här ovan.
PUSSKRAM TILL ER! Håll ut, snaaaart kommer den riktiga våren!

Kommentarer
Postat av: amanda.

På söndag är det UKM, ung kultur möts du vet, här i Borås. Jag och Linnea skulle dansat och sjungt, och vi skulle haft ett band bakom, det skulle bli som ett parodishownunmmer. Jag har slitit häcken av mig för att fixa en dans och scenkläder, och IDAG hoppar de andra fem deltagarna av. Jag kokar verkligen av ilska. Dina hoppar i alla fall inte av pga. lathet. Jag vet inte om man kan avanmäla sig, jag funderar på att göra något helt ensam men vet verkligen inte vad, och jag hatar folk som är så jävla laaataaaa!!!! Förlåt men jag var tvungen att få ur mig det. Jag saknar er massa, ska skriva ett brev snart när jag inte är så nervös och hispig av mig.

2009-03-16 @ 16:13:47
URL: http://klappklapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0