Varför, varför, varför vara sjuk!?

SNYGG OVERSIZE TRÖJA/KLÄNNING?!  (som man kan ha på fest)
Where,  where, where?


     


Sitter hemma med världens huvudvärk och förkylning. Jag har verkligen inte tid med detta!
Koreografitävlingen närmar sig med stormsteg och inga i gruppen har tid att träna samtidigt. Jag ville samla alla den här veckan men har ingen aning om hur det ska gå när alla håller på med sitt, och jag sitter hemma och är sjuk som en galning? Kan knappt prata, hostar hur mycket som helst, håller förmodligen på att få öroninflammation med mer, med mer. Jag har massa plugg och massa dans som jag INTE vill missa!
På Fredag kommer min bror och papi och då ska allt till avslutningsfesten (som är på söndag) vara fixat! Hur ska jag hinna hitta något när jag knappt kan lämna sängen?
Imorgon är det massa, massa dans på schemat och akrobatiken vill jag heller inte missa, om inte minst sagt dumma musikteorin. Sedan ska jag hålla i uppsjungningen på torsdag. Hur i hela friden ska det gå?! Usch, usch, usch.. Det här gillar vi inte!

Nej, nu ska jag ta mina ledsna tankar åt ett annat håll och göra något vettigt, om jag orkar.
Om någon vet vart det finns en SNYGG OVERSIZE TRÖJA/KLÄNNING så tipsa mig gärna! Hinner ju inte gå ut på stan och leta särskilt mycket och om någon ändå vet så skulle det underlätta jättemycket. Då kan jag bara kila in i butiken i sista sekund, och wihooo vad bra allting blir.
Hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Vici

alvedon var fjärde timme, massa vila, massa vatten, massa vitlök!

jag skapade just ett nytt förkylningsmantra, upptäckte jag.

dom tre v:na.

vatten vila vitlök.

krya krya! :)



as for oversizeklänningar önskar jag att jag kunde hjälpa till, men jag har lika mycket panik själv, oturligt nog.

2009-03-03 @ 16:04:41
URL: http://lilycheeks.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0